גבר גרוש ותהליך מציאת מקום מגורים חדש

הפן המעשי ביותר של הגירושין הוא הפרידה הפיזית מן המקום המוכר – הבית. אין ספק שזהו מהלך לא פשוט, הן מאחר והוא פומבי ומחייב התמודדות עם הסביבה, שלעיתים נוטה להתערבות יתר והן בשל המעבר ממצב ידוע ומוכר אל הלא נודע.

הבית שלך זה אתה

אולם עליך לזכור שאתה עובר את התהליך המורכב הזה כדי לשפר את מצבך. אם בחרת להתגרש ולעזוב, הבית ההוא ככל הנראה היה מושתת רובו ככולו על האג'נדה שלה. לדעות שלך, לרצונות שלך ולצרכים שלך, כנראה שלא היה בו ייצוג מכובד. הצורך ליצור עבור עצמך ועבור ילדיך בית חדש, מחייב אותך להיערכות מחודשת וזאת גם הזדמנות לכונן בביתך מערכת נהלים המושתת על השקפת העולם וסדרי העדיפויות שלך.

איך עושים את זה?

תהליך הפרידה הוא לעיתים קרובות תהליך ממושך, ייתכן למשל שגם אחרי שתחליטו על פרידה ותפסיקו לתפקד כזוג, העו"ד שלך אולי ימליץ לך שלא לעזוב את הבית לפני חתימה על הסכם פרידה מסודר, או שאופי העיסוקים שלך ושל בת הזוג לא מאפשר בשלב זה התנתקות מוחלטת שלך מהמקום. למרות זאת, ייתכן שכדאי לך לשקול כבר בשלב זה השכרה של דירה שתהווה את המקום  שלך. שם תתחיל להתארגן לקראת הפרידה המעשית, תוכל לשהות בו לבד בשעות הפנאי שלך, להקשיב לעצמך ולרחשי ליבך, לבחון בנחת את המצב החדש, ללמוד איך תרצה לנהל את חייך בעתיד ולהתחיל בזה כבר עכשיו.

בהדרגה, לאחר שתעביר אליו את החפצים והציוד שלך, המקום יקבל את האופי שלך ותוכל להזמין לשם את ילדיך, חבריך ומכריך וליהנות מתחושה של רווחה בבית שלך.

חלק מהתקציב- מעבר דירה

מעבר דירה הוא לא רק עינין של העברת החפצים ולדעת כמה המוביל לוקח בעבור זה, ולא די שזו תחילתה של  בנית מסגרת חדשה לך ולילדיך וחשוב לקחת בחשבון את הצד הכלכלי ולחשב לאן פניך מועדות, במקרה של משמורת משותפת להישאר קרוב לגרושתך, להישאר במרכז או אולי להתרחק ולשלם פחות על שכירות, יש לקחת בחשבון תקציב שתוכל לעמוד בו יחד עם תשלום המזונות והכלכלה האישית- חלק מהסוד הוא תכנון מוקדם ולדעת לאן אתה הולך,

בית חדש ואבהות

יצירת הבית החדש מאפשרת לך גם לפתוח את הדף החדש בתחום האבהות ברגל ימין. בבית שלך תוכל לקיים אורח חיים שתואם את השקפת עולמך ולעסוק עם ילדיך בפעילויות שונות שיחברו ביניכם. כדאי להתייעץ איתם ובהתאם לרצונות ולצרכים שלהם ליצור גם עבורם פינה נוחה ואוירה נעימה עם החפצים והאביזרים המועדפים עליהם ומעל לכל עם אבא מאושר ונינוח.

אני מסייע לגברים גרושים או פרודים בדיוק בשלבים האלה של ארגון החיים במחדש, אשמח לעזור.

יוסי שטרית- בנתיב אחר

מאמן גברים פרודים וגרושים

נייד:052-5555466

[email protected]

אהבתם? מוזמנים לשתף

אני מזמין אותך ליצור איתי קשר
לשיחה ראשונית ללא עלות

בה נדבר על מה הדבר המשמעותי שחשוב לך להתגבר עליו השנה
ואיך אני אוכל לעזור לאמן וללוות אותך בדרך.

לכתבות נוספות

גבר גרוש ותהליך מציאת מקום מגורים חדש

הפן המעשי ביותר של הגירושין הוא הפרידה הפיזית מן המקום המוכר – הבית. אין ספק שזהו מהלך לא פשוט,…

גירושין – כמה זה עולה לנו?

גירושין – כמה זה עולה לנו? שאלת הכסף בוודאי היוותה חלק מרכזי בשיקולים שלך אם להתגרש או במהלך הגירושין אבל הינה…

לקביעת פגישה

אני מזמין אותך למלא פרטים ולקבוע איתי שיחת ייעוץ ללא תשלום.
בשיחה – נדבר על למה הגעת אליי, איך בנוי התהליך ומה חשוב לך לקדם…

רק צריך לכתוב שם, מייל וטלפון 
 ואז יופיע לך יומן שאפשר לסמן בו איזה יום ושעה נוח לך.

פתח צ׳אט
שלום,
איך אוכל לעזור?