גבר כמה אתה טבעי?!

זה לא שהתכוונו שתהפוך עכשיו לטבעוני, או שתגור על צלע הר ותרגיש שאתה והטבע נולדתם לגור ביחד. למרות שברמת המשפט זה נשמע לא רע בכלל. מעין חרות וחופש שחברו להם יחדיו.

אבל המציאות המודרנית לא תמיד מאפשרת את החלום הטבעי. מאידך, גברים לא תמיד מודים או אם בכלל במשברים שאינם פוסחים עליהם ולעיתים אף עוברים לגור איתם.

גבר◄ גיל 30 ומשברים

הרי את נשואה לי … משפט שכל גבר רוצה ומייחל לעצמו. בתוך כך, הוא גם לא בטוח שבגיל 30 הוא מוכן להוסיף לקונכייה שלו פרטנרית ולצלול יחד בתוכה למעמקים.

יש מן מנטרה כזו בקרב גברים בני 30 הצעירים חסרי המנוח מחד ומאידך,  מצליחים וחיוניים שלא מצאו עדיין את עלי הדפנה לנוח עליהם בשלווה וביטחה.  צצות מחשבות וענני חלומות מעל ראשם, על ילדים מתרוצצים ואהבה גדולה ומושלמת. הלבטים אינם נעוצים רק בזוגיות, כן או לא בגיל 30 ? אלא גם טיפוח הקריירה, בניית קריירה , חידוד המקצוענות ועוד לבטים אין סוף.

גבר ?! גם אם זה נראה לך טבעי זה מאוד טבעי שאתה חווה את התהיות , התלבטויות וקבלת החלטות נכונות. מאידך, התהייה אינה צריכה להישאר בגדר תהייה וכך גם ההתלבטות וההחלטה.

חשוב להקשיב לקול הפנימי ולא הדורסני וזה שמבטל את הפן החיובי .

כל המילים שנכתבות כאן, אמנם מוכרות ונכונות לך ובפועל האם אתה משנן ועושה למענך ?!

התגרשתי כי ככה רציתי …

סוגיית הרווקות היא אחת , וסוגיית הגברים במתרס השני החליטו שחיי הנישואין הספיקו להם באמצע שנות ה-30 – 40 ו-50 . יש צורך בוער לגבר מהמתרס הזה לחזור למתחם הרווקיה ולחיות כאילו אין מחר. זה משכר , לעיתים אף יעיל לתקופה מסוימת , לצמצום פערים ושחרור יותר מקל.

כאמור, גם בסוגיית הגבר הרווק והמתלבט ואף בסוגיית הגבר שהחליט להתגרש ולחזור למגרש הרווקיה יש תחנת ביניים שהם פוסחים עליה ומקפצים מהמקום הקיים לכאורה לנודע.

זה לא באמת הרצון או החזון להישאר רווק  מתלבט או להתגרש ולחזור למקום שהכל התחיל ממנו.

אלא מנעד החיים  ומימד הזמן ובתוכו קבלת החלטות נכונות ומיטביות.

עוד לא נמצא הגבר הגרוש שמאושר בגירושיו לנצח או רווק שמוכן להישאר רווק נצחי .

אין מתכונים מדויקים לאושר . מאידך שיטות אימון המכוונות, משחררות ומותאמות באופן אישי לכל אחד ואחד מכם . שיטות האימון האישי השונות ולעיתים המשולבות, מסייעות לשנות את התקשורת עם הסביבה באופן טבעי וחיובי.  משחררות מדפוסים פרימיטיביים ומקובעים, מעצימות את ההבנה והקבלה שלך כגבר ובפרט כאדם . כל אלו יוצרים שפה וחשיבה אחרת המסייעת פלאים לקבל החלטה דווקא באופן טבעי, קליל ופחות מחושב.

 

 

אהבתם? מוזמנים לשתף

אני מזמין אותך ליצור איתי קשר
לשיחה ראשונית ללא עלות

בה נדבר על מה הדבר המשמעותי שחשוב לך להתגבר עליו השנה
ואיך אני אוכל לעזור לאמן וללוות אותך בדרך.

לכתבות נוספות

לחשוב חיובי זה אפשרי?

חשיבה חיובית יוצא לי לחשוב הרבה על המושג הזה חשיבה חיובית,  בעבר בכל פעם שהיו אומרים תחשוב חיובי…או משתמשים…

איך יפית הצליחה לעבוד על הדימוי העצמי שלה והפכה למסמר הערב?

לקביעת פגישה

אני מזמין אותך למלא פרטים ולקבוע איתי שיחת ייעוץ ללא תשלום.
בשיחה – נדבר על למה הגעת אליי, איך בנוי התהליך ומה חשוב לך לקדם…

רק צריך לכתוב שם, מייל וטלפון 
 ואז יופיע לך יומן שאפשר לסמן בו איזה יום ושעה נוח לך.

פתח צ׳אט
שלום,
איך אוכל לעזור?