גם שאני נמצא בגירושין, אני טוב- אני מוצלח

להתגרשאני טוב, אני מוצלח

אחד הדברים אשר מעקבים אותנו בקבלת החלטות או תוקעים אותנו במקום, מבלי יכולת לזוז, סוג של קיפאון, היא ההרגשה או האמונה שאני לא מספיק טוב, לא מספיק מוצלח, שתי אמונות שיתכן שאני סוחב אותן על גבי עוד מהיותי ילד ואולי בשלב יותר מאוחר בחיי כאשר בנקודת זמן מסוימת קרה משהו ושם קיבלתי את אותה החלטה ואימצתי אותה כסוג של אמת בחיי.

 

אני מתגרש!

גם כאשר מסגרת הנישואין שלי עומדת להתפרק או אולי כבר התפרקה וקיבלנו את ההחלטה  כי דרכינו נפרדות ואנחנו מתגרשים עולות בי השאלות אשר עוצרות אותי מלזוז קדימה ולראות את בחירתי כמשהו משחרר וכדבר המשמעותי והחשוב ביותר בחיי, החלטתי והנה אני מבצע.

נכון, יהיו מי שיאמרו למה אתה עושה את זה? למה דווקא עכשיו? זה כל כך עצוב ועוד שאלות ועוד התבטאויות ואני?! עומד ומסתכל ושואל את אותם השאלות אך ממקום של נכון או לא נכון. צודק או לא צודק, מגיע לי אולי לא מגיע לי? נקודת הזמן הזו כל כך מאתגרת, אולם גם יכולה להיות כה משמעותית להמשך חיי, כאן אני יכול לבחור להיות משוחרר או כבול בשרשראות העבר מבלי יכולת לזוז ולפעמים אף לנשום,

מה אני אומר על עצמי?

אני יודע שכעת יש כמה שקוראים את המשפטים האלו ואומרים כמה נכון ולעזאזל מה עושים, איך מפשירים את הקרח שהקפיא אותנו או איפה אותו מפתח כדי לפתוח לנו את המנעול שישחרר אותנו לצאת לחיים ולהתחיל לחיות מתוך אמונה שהייתה קיימת בנו אך אט אט נרדמה, שאני טוב, אני מוצלח.

הבחירה בנתיב אחר

אל תטעו חלק מהאמירות על עצמנו כי אנחנו סוחבים על גבינו עוד מימי ילדותינו ואלו כל העת ישבו ולחצו והכאיבו וחיכו להזדמנות לפרוץ ולצאת החוצה ולהגיד שם, במקום אל תזוז אתה כנראה לא כזה טוב ובטח לא מוצלח אם בחרת להתגרש, נסו להיזכר מתי שמעתם אמירות מסוג זה או דומות לאלו, כמו תעשה כבר משהו עם עצמך או כנראה שאתה לא מבין כלום, אין לך קליטה או אתה לא רואה ועוד ועוד התת מודע שלנו יודע ולהפוך אמירות שליליות אלו ולקשר ביניהם ואף יודע להעצים אותם להתבטאויות כמו אני לא מספיק טוב או לא מוצלח, וכאן אני רוצה להציע לכם אפשרות חדשה נתיב שיכול לקדם ולהוציא אתכם מהמצב בו אתם שרויים ובכל פעם שעולות בכם הטענות והמחשבות הגורמות לכם להוריד את הראש להתחיל להתרגל לספר לעצמכם במה אתם טובים ובמה אתם מוצלחים תרגילו את עצמכם להוקיר תודה על מה שכבר יש ספרו לעצמכם מה אתם אוהבים רשמו את כל אותם הדברים שעולים לכם וכעת בואו נסתכל על אותה סיטואציה או על אותו הדבר שסיפרנו לעצמנו האם ניתן עדיין לראות אותו כמשהו מאיים או משהו שעוצר אותנו מלראות את העתיד הטוב שבחרנו לעצמנו? זו התחלה נהדרת לדרך קסומה שבדרך.

 

 

אהבתם? מוזמנים לשתף

אני מזמין אותך ליצור איתי קשר
לשיחה ראשונית ללא עלות

בה נדבר על מה הדבר המשמעותי שחשוב לך להתגבר עליו השנה
ואיך אני אוכל לעזור לאמן וללוות אותך בדרך.

לכתבות נוספות

מודל מעשי לשינוי אמונה מגבילה

"הפילוסוף דקארט האמין שגילה את האמת הבסיסית ביותר כשאר השמיע את הצהרתו המפורסמת: "אני חושב, משמע אני קיים". למעשה,…

לקביעת פגישה

אני מזמין אותך למלא פרטים ולקבוע איתי שיחת ייעוץ ללא תשלום.
בשיחה – נדבר על למה הגעת אליי, איך בנוי התהליך ומה חשוב לך לקדם…

רק צריך לכתוב שם, מייל וטלפון 
 ואז יופיע לך יומן שאפשר לסמן בו איזה יום ושעה נוח לך.

פתח צ׳אט
שלום,
איך אוכל לעזור?