חלומות צריך להגשים

תסתכלו מסביבכם, אולי אתה רואים שולחן, כורסא. השולחן והכורסא  הינם אמתיים וקיימים בזמן ובמרחב. אולם לפני שהיו, הוא נוצרו לראשונה כמחשבה. למעשה, כל דבר בחדר התחיל כמחשבה בשלב כלשהו במוחו של מישהו.  כלומר מי שאתה היום ובין המציאות שיצרת היא תוצאה של המחשבות שלך – המחשבות שלך לגבי מה אפשרי ומה לא. מחשבות אלה מושפעות מהתת מודע שלך – המטרה שלך ואיך שאתה רואה את עצמך, כולל האמונות והערכים שלך.

לאדם יש מעל 60,000 מחשבות כל יום. זה למעלה מארבעים מחשבות ברגע! עם זאת תשעים אחוז של אלה זהות לאותם  60,000 המחשבות שהיו לך אתמול ושלשום, כלומר זה משאיר לך מעט מקום למחשבות חדשות. אין זה פלא שהחיים יכולים להראות לפעמים משעממים. אלא אם כן אתה מתחיל לחשוב בדרך שונה, אחרת אתה צפוי להמשיך לחזור לאותה מציאות ישנה מדי יום. האם לא הגיע הזמן לשנות את המחשבות שלך, לחיות את החלומות שלך ולתת למציאות להשתנות?

רוב מחשבותינו ומעשינו הם הרגלים, ואנחנו עושים את אותן הפעולות בכל יום, ויתכן שנעשה זאת עם שינוי קטן בהתנהגויות או בהסתכלות. אולם מה יקרה אם נערער את ההרגלים או המנהגים האלו? אם היית יוצא אל מחוץ לאזור הנוחות שלך, לחקור רעיונות חדשים או דרכים חדשות לעשות דברים? האם החיים שלך לא היו משתנים כתוצאה מכך?

לעתים קרובות מחשבותינו על אינם עומדים בזה, משום שלא היינו מסוגלים לכך, מתוך הימנעות מכישלון או מתוך מקום של הלקאה  עצמית, כי אנחנו לא חושבים על  לעשות את הדבר הנכון. כשם שהמחשבה שקדמה לבריאת השולחן והכורסא.

המחשבות שלך צריכות להקדים את המציאות שאתה יוצר בעצמך. העתיד טמון לפניך, והוא נקבע על ידי המחשבות הנוכחיות שלך. ואלו הן רק מחשבות אשר יש לך יכולת שליטה עליהן.

אילו מחשבות אני בוחר לעצמי לחשוב עכשיו, אשר יכולות לשנות לי את העתיד שאני רוצה בשבילי?

מחשבה היא צורה של אנרגיה. האם האנרגיה הזו יכולה להניע אותך קדימה או להחזיר אותך בחזרה? יש לך את החופש לבחור את המחשבות שאתה רוצה. כמה פעמים בעבר בחרת להתעלם מהמחשבות החיוביות שלך ולהתמקד במחשבות השליליות שלך? ברגע זה, אם הייתה יכולה להיות לך סיבה להתמקד במחשבות החיוביות שלך ולהפחית את המחשבות השליליות שלך, איך זה היה יכול לשנות את חייך?

אתה הופך להיות מה שאתה חושב עליו. (ארל נייטינגייל)

כדי להגשים את החלומות שלך, צריך לשים לב למה שקורה סביבך. היה סקרן. שים לב איך המחשבות שלך על עצמך, איך המחשבות שלך על אחרים ומה אתה חושב על מה שאחרים עשויים לחשוב, איך זה  יכול להשפיע על מה שאתה יכול להשיג. התחל לחשוב, לראות דברים, ניסיון של אנשים, מקומות ואירועים בדרכים אחרות וחדשות. לזהות מה קורה כאשר אתה מתחיל לחשוב אחרת על עצמך ועל מה שאתה מסוגל להשיג.

(מאמר זה נכתב על בסיס ספרו של  Roger Ellerton  Live Your Dreams)

אהבתם? מוזמנים לשתף

אני מזמין אותך ליצור איתי קשר
לשיחה ראשונית ללא עלות

בה נדבר על מה הדבר המשמעותי שחשוב לך להתגבר עליו השנה
ואיך אני אוכל לעזור לאמן וללוות אותך בדרך.

לכתבות נוספות

יוצאים מעבדות לחירות

זה קצת מוזר לדבר על עבדות במדינה שאזרחיה הם שווי זכויות. כולנו אוהבים להרגיש חופשיים, בני חורין ומוכנים להיאבק…

"מה היה קורה אילו…"

אחד מהסיפורים היפים שמעוררים מחשבה ומוטיבציה סיפור עלייתו של סילבסטר סטאלון בשנת 1974 היה שחקן וכותב תסריטים חסר כל,…

לקביעת פגישה

אני מזמין אותך למלא פרטים ולקבוע איתי שיחת ייעוץ ללא תשלום.
בשיחה – נדבר על למה הגעת אליי, איך בנוי התהליך ומה חשוב לך לקדם…

רק צריך לכתוב שם, מייל וטלפון 
 ואז יופיע לך יומן שאפשר לסמן בו איזה יום ושעה נוח לך.

פתח צ׳אט
שלום,
איך אוכל לעזור?