קריירה תקועה או קריירה בתנועה?

כמה פעמים אמרת לעצמך שאתה כבר לא יכול יותר? שהעבודה הזאת לא בשבילך? כמה פעמים הרגשת שאתה באמת מסוגל ליותר מזה, שיש לך יכולות אבל איכשהו אתה לא מממש אותן?

ואתה יודע מה? אני מאמין לך!

אני מאמין לך כי גם אני הייתי שם ובגלל שאני מכיר כל כך הרבה אנשים שהרגישו בדיוק כמוך. מחקרים מדעיים מראים שרוב האנשים משתמשים רק בחלק קטן מהפוטנציאל המנטאלי שלהם, אבל האמת היא שלא צריך להיות מדען גדול בשביל להבין את זה… המציאות מדברת בעד עצמה.

למה אני לא מצליח להתקדם?

כמובן שתמיד קיימות הנסיבות: הזמן אינו מתאים, המשאבים אינם בנמצא ועוד הסברים שאין לזלזל בנכונותם. אבל עם חשיבה כזאת אנחנו דנים את עצמינו לדשדוש מתמיד באותו המקום המאוס שממנו אנחנו כל כך רוצים להתקדם. למעשה, לא ייתכן שהנסיבות תמיד לרעתנו וייתכן שיש משהו אחר שמונע מאתנו לנצל הזדמנויות. ואני טוען שה"משהו" הזה הוא לא אירוע נסיבתי חיצוני, אלא מעצור פנימי.

מה זה מעצור פנימי?

למעצור הפנימי יש תפקיד חשוב, הוא מונע מאתנו לקחת סיכונים  מיותרים ומסייע לנו לשמור על יציבות. אבל המעצור הפנימי גם עלול לשתק אותנו ולטרפד ניסיונות שלנו לבצע שינוי ולהתקדם.

המעצור הפנימי מונע מחרדה, פחד וחוסר ביטחון ויוצר מעגל של חשש, תסכול וחוסר סיפוק, וכאשר אתה בהלך רוח כזה, איך תצליח להתקדם?

לשחרר את הבלמים

שחרור הבלמים הללו אינו תמיד נכון והאמת היא שגם אינו תמיד בידיך. שנים של עיצוב האישיות הביאו אותך למצב שבו בלימה היא הטקטיקה היחידה שאתה מכיר ורק בה אתה בוטח. לכן השחרור של הבלמים צריך להיות הדרגתי, מבוקר ולהתבצע כחלק מתהליך שלם של לימוד עצמי ומציאת כוחות פנימיים להתמודדות עם שינויים. כוחות שיאפשרו לך לאתר הזדמנויות ולהשתמש בהן לתועלתך. כוחות שיבנו בך ביטחון ששינוי לטובה יכול להתרחש ואתה יכול ליצור אותו. כוחות שיתנו לך את האמונה בעצמך וביכולת שלך להגשים את שאיפותיך. צור איתי קשר עוד היום בטלפון 052- 5555466 ונתחיל לדבר עליך.

אהבתם? מוזמנים לשתף

אני מזמין אותך ליצור איתי קשר
לשיחה ראשונית ללא עלות

בה נדבר על מה הדבר המשמעותי שחשוב לך להתגבר עליו השנה
ואיך אני אוכל לעזור לאמן וללוות אותך בדרך.

לכתבות נוספות

האם גם לך קשה להתחיל את יום ראשון?

האם גם לך קשה להתחיל את יום ראשון? זה לא סוג שרבים מצביעים על הבעייתיות של חזרה לעבודה אחרי סוף…
טיפול בזוגיות

משבר הפרידה

שנה הלכה, שנה באה. בלוח השנה היהודי, זהו הזמן לחשבון נפש, לעצור, להביט בנעשה כאן ועכשיו, ובמה שנעשה בשנה…

לקביעת פגישה

אני מזמין אותך למלא פרטים ולקבוע איתי שיחת ייעוץ ללא תשלום.
בשיחה – נדבר על למה הגעת אליי, איך בנוי התהליך ומה חשוב לך לקדם…

רק צריך לכתוב שם, מייל וטלפון 
 ואז יופיע לך יומן שאפשר לסמן בו איזה יום ושעה נוח לך.

פתח צ׳אט
שלום,
איך אוכל לעזור?