שיטת 7 השלבים ליציאה ממשבר חיפוש זוגיות

מה כבר לא סיפרו לכם על מציאת זוגיות שעוד לא שמעתם. כתבות, ידיעות, טיפים, עצות, חברים, שכנים, אמא, בת דודה, המוכר במכולת ואפילו האחות בקופת חולים. לכולם יש עצות ודרך משלהם למציאת זוגיות. אנחנו במשבר, משבר מציאת זוגיות ואנו מחפשים כל דרך על מנת להכיר את בן או בת הזוג העתידיים שלנו. אבל למען האמת, יש דרך מקצועית ואמיתית יותר, סט של כלים, פסיכולוגיים ואימוניים שבעזרתם נוכל למצוא בתוכנו את הדרך שלנו לזוגיות טובה, בריאה, כזו שתעצים אותנו ותתן לנו שלוות נפש.

מדובר בתוכנית קצרה וממוקדת בת 7 שלבים בה אפשר ללמד את עצמינו באמצעות כלי ה-N.L.P, שיטת חיווט ושפת המוח, את הדרך ליציאה ממשבר החיפוש ולהשיג את המטרה, זוגיות.

שלב ראשון: נכיר את הסיפור שלך

לכל אדם יש סיפור, לכל אדם יש את הסיפור הייחודי שלו, נקשיב לסיפור שלך ונזהה בתוכו מרכיבים שיכולים לעזור לנו בהמשך הדרך. ממש כמו לפתוח מגירה ולהוציא ממנה את כל הדברים המבולגנים ששוכנים בתוכה.

שלב שני: נקבל עזרה ראשונה להתמודדות עם מצבי משבר

כאשר אנו מחפשים זוגיות תקופה ארוכה, אנו נכנסים למשבר, אפשר לקרוא לו משבר זוגיות ואפשר לכנות אותו בכל שם שרק תרצו. לא טוב לנו, אנחנו לא יודעים כבר כיצד לנהוג או מה לעשות. בשלב זה נעניק עזרה ראשונה להתמודדות עם מצב משברי זה.

שלב שלישי: נבין את המצב מנקודת מבט חדשה

כאשר אנחנו בתוך משבר, גם בתוך משבר זוגיות, אנחנו פשוט בתוך המצב, ולעיתים קשה לנו לראות פרספקטיבות חדשות שיכולות לעזור לנו לצאת ממנו. בעזרת המטפל, נבין את המצב ונקבל נקודה או מספר נקודות מבט חדשות להסתכלות על המציאות שלנו.

שלב רביעי: נמצא את ההזדמנות שמציב המשבר

נכון, זה יכול להישמע די בנאלי לומר שבכל משבר יש גם הזדמנות, אבל האמירה הזו דווקא נכונה. משבר, גם משבר במציאת זוגיות, יכול להיות הזדמנות נפלאה למציאת ההזדמנות שהמשבר מציב.

שלב חמישי: נגבש חזון חדש

אחרי שסקרנו את הסיפור, קיבלנו עזרה ראשונה, הבנו את הסיפור שלנו מנקודת מבט חדשה ואפילו הבנו את ההזדמנות שקיבלנו זה הזמן לגבש חזון חדש. כיצד אנו רואים את הזוגיות שלנו בעתיד וכיצד או רואים את הדרך שאנו הולכים לעשות על מנת למצוא אותה.

שלב שישי: נקבע יעדי אימון ונתרגל

עכשיו מתחילה העבודה. נקבע את יעדי האימון שלנו, כיצד אנחנו פרקטית פותרים את משבר מציאת הזוגיות, מקבלים כלים אופרטיביים, נפשיים כיצד למצוא אותה ומתחילים לחפש באופן ובצורה אחרים לגמרי.

שלב שביעי: נביט קדימה ונכין תוכנית לעתיד

כאן מסתיימת התוכנית שלנו, נסתכל קדימה ונכין תוכנית כיצד להתמודד עם מציאת זוגיות גם בעתיד.

_____________________________________________________________________

את הכלים שתלמדו באמצעות תוכנית השלבים תוכלו ליישם כל ימי חייכם. זה אפשרי מוזמנים לנסות. 

אהבתם? מוזמנים לשתף

אני מזמין אותך ליצור איתי קשר
לשיחה ראשונית ללא עלות

בה נדבר על מה הדבר המשמעותי שחשוב לך להתגבר עליו השנה
ואיך אני אוכל לעזור לאמן וללוות אותך בדרך.

לכתבות נוספות

כובע הקסמים של מריה

מריה גוואדלופה גרה עם אמה בדירה קטנה בשדרה החמישית בניו יורק. מריה לא הייתה צעירה ולא זקנה, לא נמוכה…

לקביעת פגישה

אני מזמין אותך למלא פרטים ולקבוע איתי שיחת ייעוץ ללא תשלום.
בשיחה – נדבר על למה הגעת אליי, איך בנוי התהליך ומה חשוב לך לקדם…

רק צריך לכתוב שם, מייל וטלפון 
 ואז יופיע לך יומן שאפשר לסמן בו איזה יום ושעה נוח לך.

פתח צ׳אט
שלום,
איך אוכל לעזור?