יוסי שטרית- נתיב האומץ

אימון/ הרצאות/ סדנאות/ פרטני/ קבוצתי

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

אימון NLP הוא היום אחת הדרכים היעילות ביותר לשיפור החשיבה החיובית והדימוי העצמי, כמו גם להתמודדות עם משברים.

יוסי שטרית, היום מאסטר NLP, מיצב את עצמו בעבר בתחום הפארם, ניהל מחלקות שיווק ומיתוג מסביב לעולם, ניהל תקציבי עתק והיה אחראי על צוותי מכירות עבור מותגים כגון קלווין קליין, גאן פול גוטיה, גרלן, בולגרי, רוק & נטרוג'ינה ועוד.

לאחר שנים של עיסוק במכירות ניהול וטיפול במשברים הבין שליבו נמצא במציאת בלתת גב ופתרון רגשי למאות אנשים אשר נמצאים בנקודת שינוי או משבר בחייהם. יוסי פנה ללימודי טיפול שונים וסיים מאסטר NLP – השיטה המובילה היום בתחום של אימון אישי. אימון NLP היא בין השאר שיטת הטיפול של גורו האימון טוני רובינס, ושל עוד רבים וטובים בעולם, ועכשיו היא גם כאן, מסייעת לשיפור משמעותי ביותר באיכות החיים של אנשים רבים.

במהלך השנים האחרונות מאמן יוסי שטרית אנשים מתחומי החיים השונים בהתמודדות עם גירושין, פיטורין, מוות, מצוקה כלכלית וחרדות, וזאת באמצעות רתימת ניסיון חייו ומשברים אשר פקדו אותו באופן אישי. יוסי למד להרגיש את מטופליו ועל ידי כך לתפור עבור כל מתאמן את האימון האישי הנכון לצרכיו ואת הפתרון המדויק ביותר. הוא למד, כי אימון NLP יכול לשחרר אנשים מאמונות מעכבות וממחסומים שנבנו במהלך השנים, שבעזרת הטיפול ניתן לטפל בחרדות ובפחדים שגורמים לאנשים להישאר מאחור ושבאמצעותו ניתן להתמודד עם כל משבר, לרבות משבר גיל, משבר קריירה וגם משבר בזוגיותהמשיכו לקרוא >>:

Share:

Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on linkedin

לשיחת ייעוץ חינם

שבה נבדוק יחד את מודל האומץ

לקבלת המדריך של יוסי שטרית איך לנצח את הפחד

איך יוצרים שינוי למרות הפחד?

איך יוצרים שינוי למרות הפחד? אנשים שואלים אותי: "תגיד יוסי, למה אתה מחייך כל הזמן, מה הסוד שאתה מחייך ככה?" ואני בתוכי נזכר בימים בהם חייכתי פחות. תקופות שלא היה לי טוב. אבל גם בתקופות הפחות טובות שלי  בהם התמודדתי עם משברים, פחדים ולחץ, עדיין שמרתי על החיוך. בהתחלה זה

קרא עוד »

דימוי עצמי- מהו דימוי עצמי נמוך ואיך מתמודדים איתו?

דימוי עצמי- מהו דימוי עצמי נמוך ואיך מתמודדים איתו? פתגם ידוע אומר שאדם הוא תבנית נוף מולדתו. אני מרחיב ואומר שהאדם הוא גם השתקפות של כל החוויות שעוברות עליו, ובני האדם הם למעשה המראות זה של זה. אבל בסופו של יום, כאשר אתה נשאר לבדך, אתה רואה את עצמך בדרך

קרא עוד »

את הרגע הזה אני זוכר

את הרגע הזה אני זוכר את הרגע הזה אני זוכר זה שוב קרה לי הבוקר התעוררתי עם תחושה של מחנק תבין יוסי, ידעתי שאני לא נחנק והצלחתי לנשום אבל הרגשתי שאני מתאמץ הרגשתי שקנה הנשימה עומד להיסגר. שוב נבהלתי, נלחצתי.   קפצתי מהמיטה, הלכתי להסתכל על עצמי במראה, לוודא שאני

קרא עוד »

אין ממה לפחד?

אין ממה לפחד אין ממה לפחד אין ממה לפחד?כולם חווים פחד, מפחדים, דואגים. ובכל זאת,לרוב אנחנו מופתעים לגלות עד כמה ההתנהגות היומיומית שלנו מונעתעל ידי צורך להפחית את הפחדים שלנו.אבל מכיוון שהפחד נתפס לעתים קרובות כחולשה,פחות מקובל לדבר על זה.לא רק שאנחנו נמנעים מלדבר על הפחדים שלנו,אנחנו בדרך כלל אפילו

קרא עוד »

איך מתמודדים עם זה?

איך מתמודדים עם זה? את הלילה הזה אני אזכור להרבה זמן – כמו לילות רבים שחוויתי בעבר. השעה 03:30. שמעתי אותו שוב דופק בחוזקה ולא מרפה, כמי שמבקש ממני להתייחס אליו.אמרתי לו: יקירי, למה עכשיו באמצע הלילה?! תן לי עוד כמה שעות לישון.הבטחתי לו שאתייחס אליו, אבל הוא – עקשן

קרא עוד »

אני מנותק?

ניתוק ניתוק זה כמו לחלום בהקיץ או כמו לעשות משהו ולהיות כל כך מרוכז, אך למעשה המחשבות נמצאות במקום אחר לגמרי, זה כמו לנהוג וצריך להגיע לנקודה מסוימת והנה הזמן חולף והגעתם מבלי לזכור איך או מהיכן נסעתם -זה היה על אוטומט. מצב זה נקרא “ניתוק דיסוציאטיבי" וברגע שאנו חוזרים למודעות

קרא עוד »