כתבות וסיפורים

כל כמה ימים אני יושב וכותב כתבות וסיפורים שיוצאים לי מהלב. אני פשוט מוציא החוצה גם מחשבות שעוברות לי בראש וגם סיפורים מתוך תהליכים עם גברים ונשים שכמובן הסכימו שאשתף החוצה. המטרה הכללית שלי היא לתת מקום לכל אותם פחדים, חרדות, משברים, קושי בדימוי עצמי ואפילו תקיעות בקריירה. לתת מקום לכל התחושות האלה ולהגיד בקול רם – שזה קורה לכולנו! שזה לגמרי בסדר! ושלא צריך להדחיק את הרגשות האלה, אלא לתת להם מקום. צריך לשחרר אותם לאוויר העולם. ואני פה כדי ללוות אותך בתהליך שיאפשר לך לזהות ולהכיר את אותן תחושות ולהמשיך להתקדם לעבר החלום שלך, גם כשהן שם.

חרדות ופחדים

פעם אמרו לנו שצריך לשים חרדות ופחדים בצד. אני אומר – להיפך. צריך להכיר בפחדים ובחרדות שלנו. להציף אותם החוצה. להבין שהם שם אבל ללמוד איך לא לתת להם לנהל אותנו. בדיוק בשביל זה אני פה. בתהליך ליווי אישי אני אתן לך כלים ויכולות שיעזרו לך, לא להעלים את הפחדים שלך – אלא להתנהל למרות שהם קיימים בך. המטרה שלנו היא להתקדם, להתגבר, להתפתח ולהשתנות גם כשמתחוללים בתוכנו חרדות ופחדים.

קודם
הבא

קושי בדימוי עצמי

איך נוכל להתקדם עם החלום שלנו, עם החיים שלנו, עם הזוגיות או הקריירה שלנו אם לא נאהב את עצמנו.
קושי בדימוי עצמי הוא קושי כל כך עמוק שלרוב אנחנו בכלל לא מודעים אליו. לפעמים יש לנו אמונות מגבילות עמוק בתוכנו שאין לנו מושג עליהן. המטרה בתהליך ליווי אישי או עסקי הוא קודם כל להסתכל על עצמנו ולגלות גם את האמונות המגבילות וגם המעצימות שלנו. דבר שני, לשים לעצמנו יעדים חדשים. ובסוף, במהלך התהליך לחזק את הביטחון העצמי והדימוי שלנו ובאמת להאמין שאנחנו יכולים לעשות כל דבר שנרצה.

 

הסיפורים פה נשמעים לך מוכרים? רוצה להתקדם אבל מפחיד לעשות את הצעד הראשון.
אני ממליץ לך לקרוא את 'המדריך לנצח את הפחד'.
שם אפשר למצוא את שלושת האלמנטים החשובים ביותר שיעזרו לך לצאת ממעגל הפחד ולהתחיל לצעוד בנתיב האומץ.
 רק צריך למלא פרטים והמדריך אצלך במייל.

משבר אמצע החיים

זה יכול להיות משבר גיל 30, 40, 50, 60 וזה יכול להיות גם משבר בזוגיות או בקריירה. בדר"כ משבר קורה לנו פתאום. נופל עלינו משום מקום. רק בדיעבד, אנחנו מבינים שבעצם היה פה תהליך שליווה אותנו כמה שנים קודם לכן. אבל המשבר באותו רגע שהוא קורה הוא לרוב מפיל אותנו למטה ושם אותנו במקום שקשה לקום ממנו. אנחנו צריכים הרבה כוחות נפשיים. אני פה כדי לתת לך כלים לעבור את המשבר שנפל עליך. אבל יותר מזה, אני פה כדי לעזור לך לקבל ביטחון עצמי ואמונה פנימית שאם יגיע עוד משבר – הוא יהיה רק עוד מכשול קטן בדרך.

קודם
הבא

תקיעות בקריירה

לפעמים הכל מרגיש בסדר אבל בפנים עמוק אנחנו מרגישים לא מאושרים. אולי אנחנו רוצים להתקדם לתפקיד אחר בעבודה. אולי אנחנו רוצים להחליף מקצוע ואולי העסק שבנינו בשתי ידיים לא מתרומם כמו שרצינו. לא משנה מה המצב התקוע שאנחנו נמצאים בו, חשוב שנדע קודם לזהות אותו ואחרי זה איך לצאת ממנו. כי יש לנו סיבה למה אנחנו לא מרוצים. אני פה כדי ללוות אותך בתהליך האישי והעסקי לעבר הגשמת המטרות שלך. חשוב לי לתת כלים שיאפשרו לך לצאת מתחושת התקיעות ולהרגיש מסוגלות וביטחון להתקדם הלאה בכוחות עצמך.

קודם
הבא

לא משנה אם יש לך פחדים או חרדות, עברת משבר פתאומי או יש לך תחושה של תקיעות ודימוי עצמי נמוך. אני פה כדי לעזור לך ולתת לך מקום להקדיש זמן לעצמך. אני יודע שזה אף פעם לא הרגע המתאים כדי לטפל בעצמך ולהגשים את החלום, צריך פשוט לבחור ולהגיד – עכשיו כן!

רק למלא פרטים, ואחזור אליך הכי מהר שאוכל

כמה חוויות אישיות ושיתופים מהלב

לקביעת פגישה

אני מזמין אותך למלא פרטים ולקבוע איתי שיחת ייעוץ ללא תשלום.
בשיחה – נדבר על למה הגעת אליי, איך בנוי התהליך ומה חשוב לך לקדם…

רק צריך לכתוב שם, מייל וטלפון 
 ואז יופיע לך יומן שאפשר לסמן בו איזה יום ושעה נוח לך.

פתח צ׳אט
שלום,
איך אוכל לעזור?