גירושין – כמה זה עולה לנו?

כמה זה עולהגירושין – כמה זה עולה לנו?

שאלת הכסף בוודאי היוותה חלק מרכזי בשיקולים שלך אם להתגרש או במהלך הגירושין אבל הינה אתה כאן וצריך להתמודד עם המצב החדש. תשלומי מזונות, הצורך בדיור ואמצעי תחבורה והסדרי ראייה שייתכן ומצריכים אותך להיערכות מחודשת בעבודה, משפיעים ככל הנראה על מצבך הכלכלי.

 

 

אז מה עושים?

מצב זה יחייב אותך לבחון בקפידה את ההוצאות שלך ולבצע חלוקה מחודשת של הכנסותיך. סביר להניח שיהיו מקומות בהם תצטרך לקצץ בהוצאות והדבר ללא ספק ישפיע על רמת החיים שלך. יחד עם זאת אין הכרח שאיכות חייך תיפגע שכן בניגוד לרמת חיים שהיא מצב נתון, הרי שאיכות חיים נמדדת באופן סובייקטיבי ואתה הוא זה שיכול לגרום לעצמך לחיים איכותיים, גם בהינתן השינוי במצב הכלכלי שהביאו איתם הגירושין.

מגייסים את החבר'ה

ייתכן שלפני הגירושין לא נזקקת לעזרה של אף אחד, ההזדקקות לעזרה היא הרגשה חדשה עבורך ולא בהכרח נוחה, אבל תתפלא כמה אנשים קרובים לך, משפחה וחברים, ישמחו לסייע לך!

זה הזמן לברר האם למישהו ממכריך יש יחידת דיור אותה תוכל לשכור בתנאים נוחים, מי מחליף ריהוט ויכול להעביר אליך ריהוט לחדר ילדים או ציוד כגון צעצועים מוצרי חשמל או בגדים שישמשו את ילדיך בשהותם אצלך. כך תוכל ליצור עבור עצמך ועבור ילדיך בית נעים ומאובזר בלי להיכנס להוצאות מיותרות. חיסכון בהוצאות הללו יאפשר לך להשקיע את הכסף לצורך מטרות משמעותיות יותר.

עושים מהלימון לימונדה

עם קצת חשיבה יצירתית תוכל למצוא דרכים זולות ומהנות לבלות עם הילדים: קמפינג על חוף הים במקום נופש במלון, מופעי חינם בפסטיבלים, הכנה משותפת של ארוחות ביתיות מושקעות במקום יציאה למסעדות וכדומה. זאת גם הזדמנות ליצור קשרים דרך הרשתות החברתיות עם קבוצות של אנשים במצבך וכך להעשיר את מעגל המכרים ואת אפשרויות הבילוי.

בהצלחה!

אהבתם? מוזמנים לשתף

אני מזמין אותך ליצור איתי קשר
לשיחה ראשונית ללא עלות

בה נדבר על מה הדבר המשמעותי שחשוב לך להתגבר עליו השנה
ואיך אני אוכל לעזור לאמן וללוות אותך בדרך.

לכתבות נוספות

טיפול בחרדות

חרדות

מה אנחנו יודעים על חרדה? אבל חרדה אמיתית, כזו המלווה בתחושה בלתי נעימה של פחד מהול במתח. חרדה המלווה…

בין זהות עצמית לפחד וחרדה

מה אתם חושבים על עצמכם? האם אתם רואי שחורות? דואגים בצורה כרונית? האם אתם אוהבים להשתתף במה שהחיים מציעים…

לקביעת פגישה

אני מזמין אותך למלא פרטים ולקבוע איתי שיחת ייעוץ ללא תשלום.
בשיחה – נדבר על למה הגעת אליי, איך בנוי התהליך ומה חשוב לך לקדם…

רק צריך לכתוב שם, מייל וטלפון 
 ואז יופיע לך יומן שאפשר לסמן בו איזה יום ושעה נוח לך.

פתח צ׳אט
שלום,
איך אוכל לעזור?