מאיפה חגית קיבלה את האומץ לפתוח עסק?

חלום של שנתיים

כשחגית הגיעה אליי לשיחת ייעוץ היא הגיעה עם חלום. חלום שיושב אצלה בלב כבר מעל שנתיים – הרצון לפתוח עסק. בשיחת הייעוץ איתה, ראיתי שרק מלדבר על זה – הלהט שלה הולך וגדל. היא סיפרה לי שכבר בשיחה הראשונה שלנו הצלחתי להרגיע אותה קצת. היא שיתפה אותי שמשהו בקול שלי הרגיע אותה והשרתי עליה אווירה של אופטימיות ורגישות. דבר שבסוף אפשר לה להחליט שאפשר לקפוץ למים וללכת על זה! 

 

מה מנע ממנה להקים את העסק עד עכשיו?

במהלך הפגישות שלנו, נכנסו קצת פנימה  – כדי להבין מה מונע ממנה להתחיל את העסק הזה שהיא ממש רוצה וחולמת עליו כבר שנתיים. מה עצר ממנה מלהתקדם. ומהר מאוד הגענו לפחדים שלה. היא פחדה מהכל. פחדה מלשווק את עצמה. פחדה שהיא לא מספיק טובה ומקצועית כדי להיות מדריכת הורים. (למרות שלמדה והעמיקה בתחום). היא פחדה שהקורס אינטרנט שתקים לא יעניין אף הורה. בקיצור, הייתה מלאת פחדים! פחדים מובנים לגמרי. פחדים שיש לכולנו. פחדים שיש מצב שתמיד יהיו לנו ברמה כזאת או אחרת. אבל חשוב שנדע גם איך להתמודד עם הפחדים, להתגבר עליהם ולפעול קדימה עם הרבה אומץ.

 

פתאום זה לא מפחיד!

בפגישות שלנו התחלנו לפרק את הפחדים. התמודדנו עם כל פחד בנפרד. דיברנו עליו, הבנו מאיפה הוא נובע ומגיע. ופתאום – זה לא כזה מפחיד. לאורך כל התהליך עם חגית, הקשבתי לקצב שלה. לפעמים היא לא הצליחה לבטא את הפחד אלא רק הגוף שלה הראה סימנים והתכווץ. והבנתי שיש פה משהו. לפעמים גם כשלא מדברים, אני מצליח להרגיש את הדברים שעולים מתחת לפני השטח. חשוב לי ללכת לפי הקצב של מי שעומד מולי ולא עם איזושהי תוכנית מובנה ברורה. אנחנו יחד במהלך המפגשים, הלכנו לפי הקצב שמתאים לחגית. לפעמים הגברנו והתקדמנו, התרגשנו – וראינו שהנה זה מתחיל לקרות – החלום הולך להתגשם אחרי שנתיים. ולפעמים, האטנו את הקצב, רצינו לקבל עוד בטחון בדרך. דרך שרק לפני 3 חודשים לא הייתה נראית לה אפשרית בכלל. 

 

אפילו אפשר להנות מהדרך!

בסיום התהליך שלנו, חגית לא רק הצליחה לצעוד קדימה עם ביטחון היא אפילו התחילה ליהנות מהדרך. היא הסתכלה על עצמה לפני 3 חודשים מאז אותה שיחת ייעוץ ראשונית והבינה איזה שינוי עברה. איך היום היא נמצאת בתחושת סיפוק אדירה. איך היא הצליחה וממשיכה כל הזמן להתמודד עם הפחדים שלה. אני באמת מאמין שבמהלך תהליך הליווי אנחנו מדייקים את הדברים. מכילים את הרגשות, הפחדים, החששות ובאותה נשימה עולים על דרך האומץ. כל אחד ואחת בקצב שלו ושלה. אבל מתקדמים, מקבלים תחושת מסוגלות ומגשימים חלום. 

 

אהבתם? מוזמנים לשתף

אני מזמין אותך ליצור איתי קשר
לשיחה ראשונית ללא עלות

בה נדבר על מה הדבר המשמעותי שחשוב לך להתגבר עליו השנה
ואיך אני אוכל לעזור לאמן וללוות אותך בדרך.

לכתבות נוספות

גירושין – כמה זה עולה לנו?

גירושין – כמה זה עולה לנו? שאלת הכסף בוודאי היוותה חלק מרכזי בשיקולים שלך אם להתגרש או במהלך הגירושין אבל הינה…

לקביעת פגישה

אני מזמין אותך למלא פרטים ולקבוע איתי שיחת ייעוץ ללא תשלום.
בשיחה – נדבר על למה הגעת אליי, איך בנוי התהליך ומה חשוב לך לקדם…

רק צריך לכתוב שם, מייל וטלפון 
 ואז יופיע לך יומן שאפשר לסמן בו איזה יום ושעה נוח לך.

פתח צ׳אט
שלום,
איך אוכל לעזור?