פותחים דלת לעתיד טוב יותר

פותחים דלת לעתיד טוב יותר

פותחים דלת לעתיד טוב יותר

פתגמים רבים מתארים את הגורל והדרכים הנפתלות של החיים: המשפט היהודי ההומוריסטי "האנשים מתכננים תוכניות ואלוהים צוחק", ציטוט של ג'ון לנון "החיים זה מה שקורה בזמן שאתם מתכננים תוכניות" או האימרה החכמה "החיים אינם בעיה שצריך לפתור אלא מציאות שצריך לחוות".

הנטיה הטבעית שלנו היא לחלק את האירועים בחיינו ל"טובים" מול "רעים", אבל למעשה, רוב האירועים המתרחשים בחיינו מערבבים טוב עם רע, ומה שיכול ברגע מסויים להראות לנו כמו הרע בהתגלמותו,משברים,  עשוי להוות פתח לצמיחה, שגשוג ואושר בעתיד.

טעויות העבר – הצלחות העתיד

בין אם מדובר בטעויות שעשינו אנחנו, או בטעויות שעשו הסובבים אותנו, לעיתים קרובות אנו מתקשים להתמודד איתן ואנחנו רואים בהן צד שלילי של חיינו. אנחנו לא אוהבים טעויות כיוון שהן מייצגות בעינינו כישלון. לפעמים הטעות היתה התנהגות שהובילה לכישלון ולפעמים דרך התמודדות שבחרנו מול מציאות שנכפתה עלינו. למרות זאת כולנו עשינו טעויות, כולנו עושים טעויות וכולנו נעשה טעויות. לטעויות יכול להיות ערך רב והן אילו שיובילו אותנו להצלחה, אם נשכיל ללמוד מהן. למעשה כל טעות מקרבת אותנו עוד צעד אחד לכיוון ההצלחה! ולהתמודד עם משברים.

להשתחרר מן העבר

ההיסטוריה שלנו מלווה אותנו בכל רגע ורגע, סיטואציות מסויימות מן העבר זכורות לנו לטובה ואירועים אחרים עלולים להצטייר כטראומטיים. בחלקם היתה לנו שליטה על מהלך ההתרחשויות וחלקם "נחתו" עלינו וחייבו להתמודד איתם בצורה כזאת או אחרת. כך או כך אתה עלול למצוא את עצמך "תקוע" בעבר. כדי להמנע ממצב כזה, אשר עלול לעכב אותך מלהתקדם לכיוון ההצלחה, אתה צריך בראש ובראשונה לבחור לחיות את ההווה, ולעשות זאת על הצד הטוב ביותר.

ויתור מתוך בחירה

ויתור הוא תהליך רגשי שכדי לעבור אותו אנחנו צריכים להבין שהמקום שבו אנו נמצאים איננו נכון ואיננו מקדם אותנו. לפעמים הדרך אל אותו המקום היתה ארוכה וקשה ולקחה מאתנו משאבים רבים. במקרה כזה קשה לנו לוותר על אותו המקום כי ויתור כזה יצטייר ככישלון והתחושה תהיה אכזבה ואובדן של כל מה שהשקענו בדרך.

אולם למען האמת, אין הדבר כך, ויתור על רעיון שלא עלה יפה, הוא הדרך היחידה לפתוח לך דלת למשהו שכן יצליח. לא רק זאת, אלא שכעת, לאחר שהתנסית בחוויה הזאת, תדע להתרחק ממהמורות שעלולות להכשיל אותך בדרכך ולבחור במה שיקדם אותך. הדבר נכון לגבי זוגיות, הורות, קריירה ולמעשה כל תחום בחיים. כמה טוב לדעת שבכל יום אפשר להשתפר ולעשות הכל טוב יותר מאתמול, כמה טוב לדעת שתמיד תוכל לשאוף לשפר את חייך – ובזכות נסיונך ותבונתך – להצליח בכך!

אנחנו כאן כדי להקשיב לך, להבין אותך ולסייע לך בהתמודדות היום יומית שלך. יחד נעשה זאת באופן שיקדם אותך ויביא אותך לשלב הבא אליו שואפים.

היי, אני רוצה להזמין אותך
לשיחת יעוץ שבה נבדוק מה החלומות שלך,

מה מפחיד אותך

ואיך אוכל לעזור לך להגשים אותם.

מחכה לך לעזור לך לנצח את הפחד.

כי הכל תלוי בך!

מתחילים? יש לך את האומץ לדבר איתי?

מחכה לך!

Share:

לשיחת ייעוץ חינם

שבה נברר מהם האתגרים שעומדים בפנייך ולא נותנים לך להגשים את חייך במלואם. ונראה איך אוכל לעזור לך .

לקבלת המדריך של יוסי שטרית איך לנצח את הפחד

מדריך להורדה לנצח את הפחד

פוסטים נוספים לקריאה

לקביעת פגישה

אני מזמין אותך למלא פרטים ולקבוע איתי שיחת ייעוץ ללא תשלום.
בשיחה – נדבר על למה הגעת אליי, איך בנוי התהליך ומה חשוב לך לקדם…

רק צריך לכתוב שם, מייל וטלפון 
 ואז יופיע לך יומן שאפשר לסמן בו איזה יום ושעה נוח לך.

פתח צ׳אט
שלום,
איך אוכל לעזור?