הגיע הזמן למצות את עצמנו

סיפור יציאת מצרים הוא אחד מסיפורי האמונה וההשראה הגדולים שהתרחשו מאז ומעולם. בני ישראל זועקים לאלוהים שיושיעם אחרי שנים של עבדות במצרים וכשפרעה לא נענה הוא סופג את עשר המכות, כאשר המכה האחרונה – מכת הבכורות מכניעה אותו ומאפשרת לבני ישראל לעזוב. אבל זה לא סוף פסוק כמובן. פרעה לא מוותר כל כך  בקלות ואחרי כמה ימים יוצא למרדף שבסופו מגיעה קריעת ים סוף אדירה המאפשרת לבני ישראל לחצות ולמצרים לטבוע במים. את המעבר של בני ישראל מפרופיל עבדות לפרופיל חירות אנו חוגגים עד היום ומעבירים את הסיפור מדור לדור כפי שנכתב: "למען תזכור את יום צאתך מארץ מצרים כל ימי חייך".

פסח זה התחדשות.

אפשרות לצאת מקבעונות וחסמים שהגבילו אותנו כל השנה. מרגישים זאת גם בטבע המופלא סביבנו –באביב העצים מתחדשים, צומחים, יש אנרגיה של פריחה. בפסח יש לנו הזדמנות לביעור כל הדברים ששולטים בחיינו ומפריעים לנו לצמוח, שגורמים לנו החמצת פנים ונפש. בפסח אנחנו עמלים ימים ארוכים על נקיון הבית, אנחנו רוצים להראות לילדינו כמה זה חשוב, אבל לא פחות חשוב זה לנקות גם את החדרים הכי חשובים לנו ואלו הם חדרי הלב.

פסח זה הזדמנות.

לרפא כאבים שנמצאים כבר זמן רב אצלכם, להתפייס או להחזיר למסלול קשרים שחשובים לכם וקצת "ברחו" להם עם הזמן, זה זמן נהדר לשבת ולכתוב את כל שעולה בכם, את החלומות שלכם, את השאיפות, את מה שאתם חשים שמונע ממכם להתקדם קדימה למקומות שאתם רוצים. הרבה מהפעולות שלנו בחיים נעשות מתוך אוטומאט ותוך כדי המרוץ, פסח מאפשר לכם להרגע קצת, להאט את הקצב, להתחבר לקצב של הטבע.

פסח זה למצות ולקבל את עצמנו

כן, הגיע הזמן שנקבל את עצמנו כפי שאנחנו – עם החסרונות והיתרונות, בלי התנצלויות ובלי להתבייש. זה האפיקומן הכי מרגש. למצוא את הטוב הזה בעצמנו, ככה כמו שאנחנו – ללא פילטרים, וללא מסננים. אין צורך לנסות ולקבל שוב ושוב את האישורים החיצוניים, הגיע הזמן להגיד את זה לעצמנו – זה ישדר החוצה ויקרין אנרגיות מצויינות.

פסח זה משפחה

האפשרות לחגוג עם האנשים הכי יקרים לכם.

תעמיסו את המכוניות בדברים טובים

וצאו לעשות חיים – אין דבר יותר גדול מזה.

חג שמח

אהבתם? מוזמנים לשתף

אני מזמין אותך ליצור איתי קשר
לשיחה ראשונית ללא עלות

בה נדבר על מה הדבר המשמעותי שחשוב לך להתגבר עליו השנה
ואיך אני אוכל לעזור לאמן וללוות אותך בדרך.

לכתבות נוספות

5 דברים קריטיים שחשוב לדעת לפני שיוצרים שינוי בחיים

מהו ייעוד

ייעוד- איך אדע באיזו קריירה לבחור כל אחד מאתנו מגדיר את עצמו דרך היבטים שונים של חייו: משפחה (ובמיוחד…

לקביעת פגישה

אני מזמין אותך למלא פרטים ולקבוע איתי שיחת ייעוץ ללא תשלום.
בשיחה – נדבר על למה הגעת אליי, איך בנוי התהליך ומה חשוב לך לקדם…

רק צריך לכתוב שם, מייל וטלפון 
 ואז יופיע לך יומן שאפשר לסמן בו איזה יום ושעה נוח לך.

פתח צ׳אט
שלום,
איך אוכל לעזור?